Qui som

La nostra escola és un centre d’Educació Infantil i Primària. Que forma part de la Zer Vall de l’Aranyó.

Està formada per un edifici construït en dues fases; el més antic va estar acabat l’any 1971 i té dues aules sobre les quals hi havia l’habitatge dels mestres. Actualment s’ha convertit en aules.

Més tard, l’any 1987 es va annexar un nou edifici, amb dues aules més, un despatx per la direcció i l’actual aula d’informàtica.

L’any 1989 es va construir el frontó al temps que es va arreglar el pati: es va fer la pista per jugar a bàsquet i futbol.

En aquests últims anys, l’escola s’ha anat adaptant a una nova manera d’entendre l’educació: a la part interna de l’edifici s’ha creat espais de treball per racons, espais per poder fer joc simbòlic, s’ha remodelat la biblioteca de l’escola, s’ha creat un espai d’art a través de la pintura, etc. En la part externa de l’edifici, s’ha remodelat el pati creant un espai de sorral on els nens petits es diverteixen fent castells de sorra, s’han instaurat nous espais de joc i moviment en el pati d’infantil, s’han creat espais musicals i de transvasaments exteriors, s’ha pintat a la pista jocs a terra i s’ha creat un espai per fer hort en la qual participen els nostres padrins.

escola albagés