Sortida a Lleida. Un dia ple de “Sensacions”

Aquest divendres ha estat un dia ple de sorpreses!
Amb tots els companys i companyes de l’escola hem anat cap a la Universitat de Lleida. Els grans anaven a una trobada de ciències. I nosaltres… Hem descobert una meravellosa Sala Sensorial.
Ens ha encantat! I ens hem quedat amb les ganes de repetir!

Aprofitant que estàvem a Lleida hem pogut conèixer els nostres gegants, capgrossos i la nostra gran bèstia de foc “el Marraco”.

I a la Biblioteca … Hem pogut llegir i compartir una bona estona de contes amb els més petits de l’escola.

Ha estat tan bonic estar tots junts gaudint d’aquest preciós dia!!! Moltes gràcies!!!

Aquí en aquest enllaç  podreu veure alguns moments del dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *