Activitat amb bicicletes i patinets

Avui, tots els alumnes de l’escola hem fet una activitat amb rodes per acabar el curs d’una manera diferent alhora que també hem repassat les normes de seguretat i de circulació.

Els alumnes de 4t i CS han anat fins al Quadrat Valley, amb l’ajuda de l’Ivan Lorente, on després d’esmorzar lleugerament han refet el camí fent una mini cursa en la part final del recorregut.

Els alumnes d’EI, CI i 3r s’han quedat al pati de l’escola on han fet voltes en un circuit per treballar les habilitats i el domini de la bicicleta.

En el següent enllaç podreu veure fotos de les activitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *