BALL DE BASTONS D’ESCOLES COMPARTIDES

Hola, som els nens i nenes de quart, cinquè i sisè de l’escola de l’Estany i us enviem aquest missatge per ensenyar-vos el ball que hem preparat per escoles compartides i JyC.

El ball és de bastons , l’han triat els nens i nenes de tercer, quart i cinquè de Collsuspina i es balla amb la cançó “Joan del riu”. La ballem amb 4 parelles (8 persones) i només dura un minut i poc.

A mi m’ha agradat fer aquest ball tot i que vam estar molta estona preparant-lo, crec que les famílies que van venir per la castanyada els hi va agradar.

Aquí us deixem uns vídeos perquè pugueu veure com és balla, espero que ús agradin: