Previsió pressupost AFA

Des de l’AFA cada curs es destinen els diners a diverses coses. Us reflectim en termes generals en què podeu veure invertits els diners dels que disposem:

• La totalitat dels extraescolars tardes juny (horari intensiu)
  • La totalitat dels extraescolars dimecres tarda (coordinació ZER)
  • Material divers per l’escola: armaris pel menjador, una càmera de fotos pels alumnes, unes cortines opaques per a l’aula…i el que vagi sorgint al llarg del curs.
  • Subvencionar una part de les sortides i colònies: es retornaran 50eur per infant (25eur de descompte en sortides i 25eur de descompte en colònies). S’ha incrementat la partida, ja que el curs passat només es van destinar 12eur per alumne.

Aviat us farem arribar una nota informativa més detallada amb els números concrets, per tal que sapigueu l’estat de comptes: els diners que disposem i en què s’utilitzen.

Estem oberts a resoldre qualsevol dubte i a recollir qualsevol suggeriment. Ens podeu contactar en persona o bé al correu: ampaelscastanyersviladrau@gmail.com.

Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *