Acta reunió AFA setembre’18

Hola a tothom!

Comencem un nou curs i esperem que sigui ben positiu per a tots i totes, i sobretot per als nostres infants.

Per a que ens coneixeu, els membres de l’AFA d’enguany, curs 2018-2019, som:

Presidenta: Sharon Senik

Tresorera: Montse Rossell

Secretària: Laia Solà

Vocals: Gladis Buisán, Eugènia Garcia, Carme Barea, Marc Robuster, Mònica Sanuy i Xavi Bassols.

Qualsevol cosa que necessiteu, no dubteu en posar-vos en contacte amb qualsevol membre de l’AFA. I si algú s’animés a formar-ne part, serà benvingut/da!

Us fem arribar l’acta de la reunió de l’AFA del passat setembre.

Acta 21.9.18

Reunió sobre el servei de menjador

Us descrivim breument els temes tractats el passat dijous 30 de novembre en la reunió entre Comissió Menjador (formada per mares i pares), l’escola i els encarregats del servei de menjador.

• Sobre qui fa la llista del menjador, l’empresa i la cuinera es posaran d’acord i possiblement del pont de desembre se n’encarregarà la mateixa Antònia, cuinera del centre. Mentrestant seguirà fent la tasca la Sharon, una mare.
  • Sobre els menús, a les enquestes sortia el fet que hi havia molta quantitat d’ous i poca de carn vermella, l’empresa diu que les quantitats venen estipulades per la nutricionista que els avala. A inicis del curs vinent hi ha la possibilitat que vingui a explicar-ho, si cal resoldre dubtes.
  • Es plantegen, de cara al curs vinent, fer ús de la metodologia “Jo em serveixo i m’ho menjo” en la qual els infants decideixen què mengen i quina quantitat agafen, acabant-se el que ells mateixos s’han servit.
  • Malgrat que als menús només les llegums i l’arròs venen marcats amb el segell del CCPAE (Consell Català de la Producció Agrària Ecològica) han especificat que també hi ha més aliments que també ho són, però com que no sempre poden aconseguir-los, només s’anuncien com a tals els productes fixos.
  • En relació als càstigs i premis a l’hora d’acabar-se el menjar, la política d’empresa és no pressionar als infants, sempre i quan no tinguin extraescolar després, en aquest cas ens demanen com ho han de plantejar.
  • Pel que fa als càstigs en conflictes fora del menjador, procuren parlar amb els infants i proposen un mediador una mica més gran per poder tenir un altre punt de vista o bé optem per 5minuts de reflexió sobre el que han fet malament.
  • S’ha demanat que quan hi hagi incidències puntuals es comuniqui a les famílies a través d’una nota informativa.
  • Sobre les activitats, en tenen un gran ventall però sempre són voluntàries, els infants poden decidir si volen participar-hi. Es fomenta per tant el joc lliure.
  • Per tal de fer més visible què fan els infants a l’estona d’esbarjo, des d’aquesta web anirem penjant algunes fotografies per tal que les famílies pugueu veure-ho.
  • Respecte irregularitats en els pagaments, si hi ha qualsevol error la família ha de comunicar-ho directament a l’empresa per tal que es procedeixi a aclarir-ho i arreglar-ho.

Ja tenim sorra nova!

Aquest matí mentre estàvem a les aules hem sentit un soroll.. sabeu què era?

Els de l’Ajuntament de Viladrau ens venien a portar sorra nova pel sorral!! Mireu quin goig!

Moltes gràcies,