LA ZER PARTICIPA A LA SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS

Durant tota aquesta setmana del 23 al 27 de novembre, a les dues escoles de la ZER Guilleries estem portant a terme diferents propostes per treballar la Prevenció de Residus Invisibles.

Cada dia estem plantejant activitats diverses sota la mirada de:

• Els Residus dels Esmorzars.
  • Com ens Transportem?
  • Consumim productes de Km0?
  • Seguim Reciclant.
  • Els Residus Invisibles que portem a sobre.

Necessitem l’ajuda de tots i de totes per protegir la nostra terra!

22 de Novembre de 2021, Santa Cecília

El dia 22 de Novembre és el dia de Santa Cecília, patrona de la música. Santa Cecília va ser dama romana al segle III, i va morir a causa del martiri. Es considera patrona de la música perquè, segons la llegenda de la seva mort, mentre moria pregava a déu tot cantant-li cançons.

Cada any, des de l’escola celebrem aquesta festivitat. Des de l’àrea de música, enguany tots els nens i nenes de la ZER han après unes cançons i les han gravat en vídeo per a poder-vos-les mostrar.

GURRI CASTANYERS
PETITS GRANS INFANTL CI A CI B CM CS

Informacions del Departament

Queden suspesos tots els terminis administratius, sense excepció. S’ajorna la PREINSCRIPCIÓ escolar del segon cicle d’educació infantil, primària i secundària.

Les proves de selectivitat queden ajornades fins al mes de juliol.

El Consell Comarcal a través dels Ajuntaments està tramitant les beques de menjador per tal que les famílies puguin rebre la prestació.

Encara resta pendent la segona avaluació i les competències bàsiques de sisè. Quan tinguem més informació us la farem arribar.

TANCAMENT DELS CENTRES EDUCATIUS

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Seguirem prestant  atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

1st meeting in Finland

Aquesta setmana hi ha hagut la primera trobada del nou projecte Erasmus que realitzarem conjuntament amb Finlàndia, Xipre, Bèlgica, Romania i Grècia. El nom del projecte és: Take care! Sustainable children-Sustainable Earth, relacionat amb el medi ambient. La Núria i l’Ariadna hi han participat rebent formació d’activitats a l’exterior, accions medioambientals i participant en diferents reunions i classes per organitzar totes les activitats que es duran a terme a l’escola dins el projecte que tenim en comú.

CAMP D’APRENENTATGE LA NOGUERA

Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de ZER ja han arribat a Sant Llorenç de Montgai i ja estan fent les primeres activitats de les colònies.

Us enllacem l’àlbum on a mesura que ens vagin fent arribar les fotos, l’anirem actualitzant

Us enllacem l’adreça del Camp d’aprenentatge i l’alberg