Escola El Gurri

gurri

Escola Els Castanyers

1st meeting in Finland

Aquesta setmana hi ha hagut la primera trobada del nou projecte Erasmus que realitzarem conjuntament amb Finlàndia, Xipre, Bèlgica, Romania i Grècia. El nom del projecte és: Take care! Sustainable children-Sustainable Earth, relacionat amb el medi ambient. La Núria i l’Ariadna hi han participat rebent formació d’activitats a l’exterior, accions medioambientals i participant en diferents reunions i classes per organitzar totes les activitats que es duran a terme a l’escola dins el projecte que tenim en comú.

CAMP D’APRENENTATGE LA NOGUERA

Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de ZER ja han arribat a Sant Llorenç de Montgai i ja estan fent les primeres activitats de les colònies.

Us enllacem l’àlbum on a mesura que ens vagin fent arribar les fotos, l’anirem actualitzant

Us enllacem l’adreça del Camp d’aprenentatge i l’alberg

SORTIDA DE 6è A MATARÓ

La sortida de sisè va ser tot un èxit!
Els alumnes de sisè vam fer la sortida de fi de curs juntament amb els alumnes dels Gurri i de Basseroles de Balenyà.
Al matí un cop tots dalt del bus, ens vam encaminar cap a Mataró, tot baixant vam fer grups barrejats entre les tres escoles per entrar a l’Escape Room Enigmatiks
Cal dir que tots vam sortir amb èxit! Abans de dinar vam jugar i banyar-nos al mar!
Quines onades!
Semblava Hawaii!
Després de fer un bon dinar de pasta i pizza vam anar al Salting Mataró, un lloc ple de llits elàstics i piscines d’espuma va ser genial!
Cap al bus i de tornada a Viladrau. Vam riure i compartir moments amb altres nens i nenes dels quals en vam treure bones amistats!

Últim dia a Empúries!

Avui acabem les colònies!! Per una banda estem tristos… voldríem tenir algun dia més de convivències i platgeta, però per una altra…. estem molt cansats!! amb ganes de tornar a casa i descansar!

Veureu que ens ha fet molt vent i avui no hem pogut banyar-nos a les cales que hem visitat… tot i així, el pica pica de l’Escala ha estat tota una sorpresa!!

Segon dia a Empúries!

Avui hem anat a les ruïnes d’Empúries i hem pogut visitar el museu. Després de dinar un taller de sorra i petxines per als alumnes de Cicle Mitjà i un taller d’orientació amb GPS per als de Cicle Superior.
Un cop acabades les activitats hem anat a platja a jugar i passar-ho bé!
Havent sopat joc de nit, ballaruca i Limbo!!
Demà ja tornem… ens veiem ben aviat!!

COLÒNIES A EMPÚRIES

Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior hem anat de colònies a Empúries.

Ens estem a l’Alberg L’Escala Xanascat del 27 al 29 de maig de 2019.

El dilluns anem als Aiguamolls de l’Empordà

Dimarts al matí anem a les Ruïnes d’Empúries i a la tarda els de CM fan sorres i petxines mentre que els de CS busquen dunes amb GPS.

Dimecres al matí, farem el camí de ronda fins l’Escala on mirarem cales on pesquen i pescaven i acabarem el dia a l’Escala.

L’album de fotos es va actualitzant a mesura que ens van enviant les fotos, aneu-lo consultat.

ART I ESCOLA

El passat dimarts 19 de març, els alumnes dels Castanyers de Viladrau i del Gurri de Mont-rodon vam anar a la Universitat de Vic- Universitat Central de Catalunya a presentar el que hem fet de “El Refugi”.

Va ser una gran experiència!

Selva Aventura

El divendres 18 vam anar a Selva Aventura amb tots els alumnes de les ZER per fer una jornada esportiva ben divertida.

Els més petits vam fer el caminada descalç, els mitjans vam fer el bosc elàstic i els gran els circuit dels arbres amb ponts i tirolines.

Ens ho vam passar molt bé!

Podeu veure les imatges clicant a l’enllaç