Escola El Gurri

gurri

Escola Els Castanyers

Informacions del Departament

Queden suspesos tots els terminis administratius, sense excepció. S’ajorna la PREINSCRIPCIÓ escolar del segon cicle d’educació infantil, primària i secundària.

Les proves de selectivitat queden ajornades fins al mes de juliol.

El Consell Comarcal a través dels Ajuntaments està tramitant les beques de menjador per tal que les famílies puguin rebre la prestació.

Encara resta pendent la segona avaluació i les competències bàsiques de sisè. Quan tinguem més informació us la farem arribar.

TANCAMENT DELS CENTRES EDUCATIUS

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Seguirem prestant  atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

1st meeting in Finland

Aquesta setmana hi ha hagut la primera trobada del nou projecte Erasmus que realitzarem conjuntament amb Finlàndia, Xipre, Bèlgica, Romania i Grècia. El nom del projecte és: Take care! Sustainable children-Sustainable Earth, relacionat amb el medi ambient. La Núria i l’Ariadna hi han participat rebent formació d’activitats a l’exterior, accions medioambientals i participant en diferents reunions i classes per organitzar totes les activitats que es duran a terme a l’escola dins el projecte que tenim en comú.

CAMP D’APRENENTATGE LA NOGUERA

Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de ZER ja han arribat a Sant Llorenç de Montgai i ja estan fent les primeres activitats de les colònies.

Us enllacem l’àlbum on a mesura que ens vagin fent arribar les fotos, l’anirem actualitzant

Us enllacem l’adreça del Camp d’aprenentatge i l’alberg

SORTIDA DE 6è A MATARÓ

La sortida de sisè va ser tot un èxit!
Els alumnes de sisè vam fer la sortida de fi de curs juntament amb els alumnes dels Gurri i de Basseroles de Balenyà.
Al matí un cop tots dalt del bus, ens vam encaminar cap a Mataró, tot baixant vam fer grups barrejats entre les tres escoles per entrar a l’Escape Room Enigmatiks
Cal dir que tots vam sortir amb èxit! Abans de dinar vam jugar i banyar-nos al mar!
Quines onades!
Semblava Hawaii!
Després de fer un bon dinar de pasta i pizza vam anar al Salting Mataró, un lloc ple de llits elàstics i piscines d’espuma va ser genial!
Cap al bus i de tornada a Viladrau. Vam riure i compartir moments amb altres nens i nenes dels quals en vam treure bones amistats!

Últim dia a Empúries!

Avui acabem les colònies!! Per una banda estem tristos… voldríem tenir algun dia més de convivències i platgeta, però per una altra…. estem molt cansats!! amb ganes de tornar a casa i descansar!

Veureu que ens ha fet molt vent i avui no hem pogut banyar-nos a les cales que hem visitat… tot i així, el pica pica de l’Escala ha estat tota una sorpresa!!

Segon dia a Empúries!

Avui hem anat a les ruïnes d’Empúries i hem pogut visitar el museu. Després de dinar un taller de sorra i petxines per als alumnes de Cicle Mitjà i un taller d’orientació amb GPS per als de Cicle Superior.
Un cop acabades les activitats hem anat a platja a jugar i passar-ho bé!
Havent sopat joc de nit, ballaruca i Limbo!!
Demà ja tornem… ens veiem ben aviat!!

COLÒNIES A EMPÚRIES

Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior hem anat de colònies a Empúries.

Ens estem a l’Alberg L’Escala Xanascat del 27 al 29 de maig de 2019.

El dilluns anem als Aiguamolls de l’Empordà

Dimarts al matí anem a les Ruïnes d’Empúries i a la tarda els de CM fan sorres i petxines mentre que els de CS busquen dunes amb GPS.

Dimecres al matí, farem el camí de ronda fins l’Escala on mirarem cales on pesquen i pescaven i acabarem el dia a l’Escala.

L’album de fotos es va actualitzant a mesura que ens van enviant les fotos, aneu-lo consultat.