Reunió Projecte Pati

Des de l’escola s’ha creat una comissió, formada per mestres i alumnes, dedicada a recollir les propostes de tots els infants per tal de transformar el pati. Així mateix, des de l’AFA també hem creat una Comissió Pati amb la mateixa finalitat, qualsevol persona interessada s’hi pot afegir.

El pati de l’escola és l’espai de lleure principal al que tenen accés els infants durant la jornada escolar, un espai de joc, de moviment, de relacions socials, de descobriments, experiments i d’aprenentatges. En definitiva; el pati és un espai de lleure educatiu que cal cuidar i aprofitar.

En els últims anys ja hi ha moltes escoles que estan treballant perquè els seus patis es converteixin en veritables entorns de joc, salut, benestar i natura on els infants disposin de múltiples oportunitats de desenvolupament i aprenentatge.

Després de trobar-nos hem acordat començar un projecte de transformació del pati que es preveu seguir al llarg dels propers cursos, és un projecte que vol fer partícip a tota comunitat educativa (famílies, infants, mestres, Ajuntament, poble…).

La idea és formar grups de treball per a les diferents parts que s’han decidit modificar o crear al pati, organitzar una jornada de treball i fer-ho entre totes.

A continuació, us adjuntem les idees que s’han concretat per a la primera jornada de treball.

1. Cuineta i Restaurant (taules/seients)
  2. Paret o espai musical
  3. Una cabana
  4. Canals d’aigua per jugar
  5. Zona d’hamaques
  6. Circuit de troncs
  7. Més verd: amb jardineres arreu i plantes enfiladisses a les reixes.
  8. Modificar espai pista: reduir-la i crear nova zona de terra o sorra.*

Aviat us farem arribar un document amb imatges de les idees escollides i us informarem de tot plegat més ampliament. Mentrestant si esteu interessats a formar part dels grups de treball podeu contactar-nos en persona o bé al correu ampaelscastanyersviladrau@gmail.com.

Gràcies!!! Entre totes farem un nou pati!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *