MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Després de sis mesos, el dia 14 de setembre ens vam retrobar! Aquest curs comencen dos mestres nous: el Jordi que és l’especialista d’anglès i la Marta a infantil. Continuen com els cursos anteriors la Natàlia i el Sergi. A causa de la pandèmia controlem la temperatura a l’entrar i al sortir i ens rentem sovint les mans. La classe de cicle mitjà i superior i el professorat portem mascareta però això no ens impedeix gaudir de les activitats i aprendre cada dia aspectes interessants.
Durant aquestes dues setmanes hem fet moltes activitats dins l’escola i també a l’exterior. Aquí us deixem un recull de fotos (cliqueu sobre la imatge per veure-les totes)
Hola a tots i totes!! 😍😘
Aquest passat dilluns dia 14 vam arrancar un nou curs a la nostra Escola Jardí de Verdú! 🎒🏫
Aquesta primera setmana us fem saber que ens ho hem passat molt bé perquè teníem moltes ganes de retrobar-nos i parlar tots junts… Llegeix més»
El passat dijous 17 de setembre, l’alumnat de Cicle Mitjà de Vilagrassa vam anar a visitar un camp d’ametllers.
El camp estava a 30 minuts caminant i vam arribar ben aviat.
Un cop allà, el pare del Jan Valls havia preparat tots estris per collir ametlles de manera tradicional. Vam estendre les borrasses i amb les canyes vam picar els ametllers carregats d’ametlles. Va ser molt divertit.
Després les vam posar dins d’una “esquetlladora” que separava la pela de l’ametlla.
Vam fer molta gana i quan vam parar a esmorzar, el Jordi, el pare del Jan, ens va deixar entrar al galliner.
Ens vam acomiadar del Jordi i quan tornàvem vam parar a la pineda del costat dels dipòsits.
Va ser un matí molt ben aprofitat!
Moltes gràcies família Valls! fins la propera 😊
Cliqueu damunt la imatge per veure totes les fotografies


Aquest any l’aspecte de la nostra ràdio ha canviat!
Aquest any nosaltres no ens desplaçarem a la sala on fèiem radio. L’estació de ràdio vindrà a la classe i des d’aquí divulgarem tots els nostres treballs. Així serà pel fet de mantenir els grups estables i garantir la seguretat de distància, higiene, mobilitat, etc.
Nosaltres, els de CICLE MITJÀ, hem estat els primers d’inaugurar la ràdio. Per fer-ho, hem explicat, cadascun de nosaltres, què vam fer durant el confinament: com ho vam passar, quines activitats vam fer a casa, …
Si ens escolteu descobrireu tot allò que vam fer durant el confinament!
Ens anem escoltant cada setmana!

Comencem el nou curs amb moltes ganes.
El primer dia vam conèixer els alumnes que començaven a l’escola. Després vam posar “paper film” entre els arbres del bosquet i tots junts amb pintura vam fer uns dibuixos molt bonics.
A la tarda vam conèixer a les mestres noves que ens acompanyaran durant aquest curs i després vam jugar i decorar la classe i així és com va acabar el primer dia d`escola.
La resta de setmana vam fer activitats més lúdiques per anar-nos preparant per començar amb moltes ganes i energia i aprendre moltes coses noves!
Aquest any serà bastant diferent als altres cursos perquè ens prenem la temperatura quan entrem i sortim de l’escola, anem amb mascareta, ens hem de posar gel a les mans, desinfectar les taules i el lavabo i rentar-nos les mans sovint.
I així hem començat el nou curs 2020-2021.
Us desitgem un bon inici de curs.
Escrit original dels alumnes de Ciutadilla.
Cliqueu a la imatge per veure més fotos dels primers dies!
Hola a tots!
Els mestres ens estem reunint virtualment per ultimar els preparatius per aquest nou curs!
Us esperem el dilluns amb moltes ganes!
