Primers dies de curs a l’Escola de Guimerà

Després de sis mesos, el dia 14 de setembre ens vam retrobar! Aquest curs comencen dos mestres nous: el Jordi que és l’especialista d’anglès i la Marta a infantil. Continuen com els cursos anteriors la Natàlia i el Sergi. A causa de la pandèmia controlem la temperatura a l’entrar i al sortir i ens rentem sovint les mans. La classe de cicle mitjà i superior i el professorat portem mascareta però això no ens impedeix gaudir de les activitats i aprendre cada dia aspectes interessants.

Durant aquestes dues setmanes hem fet moltes activitats dins l’escola i també a l’exterior. Aquí us deixem un recull de fotos (cliqueu sobre la imatge per veure-les totes)

 

Comencem un nou curs amb molta il•lusió – CICLE SUPERIOR – Escola Jardí de Verdú

Hola a tots i totes!! 😍😘
Aquest passat dilluns dia 14 vam arrancar un nou curs a la nostra Escola Jardí de Verdú! 🎒🏫
Aquesta primera setmana us fem saber que ens ho hem passat molt bé perquè teníem moltes ganes de retrobar-nos i parlar tots junts… Llegeix més»

Excursió als ametllers de can Valls

El passat dijous 17 de setembre, l’alumnat de Cicle Mitjà de Vilagrassa vam anar a visitar un camp d’ametllers.

El camp estava a 30 minuts caminant i vam arribar ben aviat.

Un cop allà, el pare del Jan Valls havia preparat tots estris per collir ametlles de manera tradicional. Vam estendre les borrasses i amb les canyes vam picar els ametllers carregats d’ametlles. Va ser molt divertit.

Després les vam posar dins d’una “esquetlladora” que separava la pela de l’ametlla.

Vam fer molta gana i quan vam parar a esmorzar, el Jordi, el pare del Jan, ens va deixar entrar al galliner.

Ens vam acomiadar del Jordi i quan tornàvem vam parar a la pineda del costat dels dipòsits.

Va ser un matí molt ben aprofitat!

Moltes gràcies família Valls! fins la propera 😊

Cliqueu damunt la imatge per veure totes les fotografies

Inaugurem la ràdio explicant que vam fer al confinament – CICLE MITJÀ – (21/09/2020)

Aquest any l’aspecte de la nostra ràdio ha canviat!

Aquest any nosaltres no ens desplaçarem a la sala on fèiem radio. L’estació de ràdio vindrà a la classe i des d’aquí divulgarem tots els nostres treballs. Així serà pel fet de mantenir els grups estables i garantir la seguretat de distància, higiene, mobilitat, etc.

Nosaltres, els de CICLE MITJÀ, hem estat els primers d’inaugurar la ràdio. Per fer-ho, hem explicat, cadascun de nosaltres, què vam fer durant el confinament: com ho vam passar, quines activitats vam fer a casa, …

Si ens escolteu descobrireu tot allò que vam fer durant el confinament!

Ens anem escoltant cada setmana!

Inici de curs a Ciutadilla

Comencem el nou curs amb moltes ganes.

El primer dia vam conèixer  els alumnes que començaven a l’escola. Després vam posar “paper film” entre els arbres del bosquet i tots junts amb pintura vam fer uns dibuixos molt bonics.

A la tarda  vam conèixer a les mestres noves que ens acompanyaran durant aquest curs i després vam jugar i decorar la classe i així és com va acabar el primer dia d`escola.

La resta de setmana vam fer activitats més lúdiques per anar-nos preparant per començar amb moltes ganes i energia i aprendre moltes coses noves!

Aquest any serà bastant diferent als altres cursos perquè ens prenem la temperatura quan entrem i sortim de l’escola, anem amb mascareta, ens hem de posar gel a les mans, desinfectar les taules i el lavabo i rentar-nos les mans sovint.

I així hem començat el nou curs 2020-2021.

Us desitgem un bon inici de curs.

 

 

Escrit original dels alumnes de Ciutadilla.

 

Cliqueu a la imatge per veure més fotos dels primers dies!