Música Escola de Ciutadilla

Bon dia a tots i totes!

Esperem que estigueu tots molt bé.

Durant aquests dies hem demanat als alumnes de l’escola de Ciutadilla que ens passessin fotos i vídeos ballant, tocant un instrument, cantant… Ja que la música és un molt bon entreteniment per aquests dies, ens pot animar si estem decaiguts, ens pot tranquilitzar si estem nerviosos, ens pot fer companyia si estem avorrits…

I és que a l’escola tenim uns alumnes que són uns artistes!!! Mireu, mireu que bé que ho fan!!

All about me

Hello to everyone! We hope everything is fine.

We have received some videos about yourselves and we loved them. You did it great! We are very proud of your oral presentation and we would like to share them with all of you!

Stay safe and stay at home,

Your English teachers 🙂

#everythingisgoingtobefine

CELEBREM EL DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA!

Com ja sabeu, avui és el Dia Mundial de l’Activitat Física i, per aquest motiu, us deixem aquest joc per poder celebrar-ho i fer-lo en família.

Recordeu que s’han de fer 30 minuts mínim d’activitat física al dia.

Gent activa= gent feliç

Continueu actius a casa!

Esperem que us ho passeu molt bé!

Uns grans pirates i uns magnífics himnes – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Estem molt contets i contentes de veure com vosaltres seguiu donant-nos alegries. Mai ens deixeu de sorprendre.

Aquesta vegada ens hem quedat meravellats com els més petits i petites de l’escola han cantat i/o recitat unes paraules com ho faria un/a bon/a pirata.

També, us hem de felicitar pels himnes que heu fet. Vàrem demanar un petit himne, però heu fet uns grans himnes. Ens hem quedat sense paraules… uns amb guitarra, els altres amb micròfons, uns altres amb piano, d’altres amb col·laboracions extres, d’altres amb un ritme increïble, …

Des de l’Escola Jardí de Verdú volem agrair-vos de tot cor la gran feina que esteu fent des de casa. I, també, volem dir-vos que us trobem molt a faltar. Estem convençuts que aviat tornarem a estar junts!

Lluny o a prop sempre estem i estarem junts. La distància no és un impediment per nosaltres i per això us volem donar moltes i moltes abraçades per tots i totes!