Inici de curs a Ciutadilla

Comencem el nou curs amb moltes ganes.

El primer dia vam conèixer  els alumnes que començaven a l’escola. Després vam posar “paper film” entre els arbres del bosquet i tots junts amb pintura vam fer uns dibuixos molt bonics.

A la tarda  vam conèixer a les mestres noves que ens acompanyaran durant aquest curs i després vam jugar i decorar la classe i així és com va acabar el primer dia d`escola.

La resta de setmana vam fer activitats més lúdiques per anar-nos preparant per començar amb moltes ganes i energia i aprendre moltes coses noves!

Aquest any serà bastant diferent als altres cursos perquè ens prenem la temperatura quan entrem i sortim de l’escola, anem amb mascareta, ens hem de posar gel a les mans, desinfectar les taules i el lavabo i rentar-nos les mans sovint.

I així hem començat el nou curs 2020-2021.

Us desitgem un bon inici de curs.

Escrit original dels alumnes de Ciutadilla.

Cliqueu a la imatge per veure més fotos dels primers dies!