MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Cicle Superior s’inicia aquest curs amb la ràdio.
Per fer-ho s’animen a explicar el que van fer ahir: la verema. També ens expliquen què és allò que els va agradar més i que els va agradar menys.
Escolteu-los i sabreu la seva opinió!
Fins aviat!

Hola a tothom! 😊☺
Ja han passat unes setmanes des del primer dia d’escola i us hem preparat un recull d’aquestes primeres setmanes de setembre.
Estem molt contents de tornar a ser a l’escola i retrobar-nos amb els nostres amics i les nostres mestres. Sabem que algunes coses han canviat, i tots ens hem d’adaptar a la nova realitat, però les senyoretes ens han preparat un inici de curs molt divertit i diferent amb moltes activitats al pati i a l’entorn. Ah! també podeu tornar a veure el vídeo de benvinguda que ens van preparar els i les mestres!
Tot i les dificultats d’aquest any pel tema del COVID, res ens ha impedit que anéssim a veremà.
Amb distància, mascareta i rentat de mans hem pogut agafar el raïm amb moltes ganes. I, un bon grapat que n’hem agafat!
Prem la fotografia per visualitzar-ne més
Com és de costum, també, després d’aquesta activitat que celebrem cada any a l’Escola Jardí i què és tradicional al poble de Verdú, hem anat a esmorzar a la Font de Santa Magdalena.
Ha estat un matí magnífic!
Prem la fotografia per visualitzar-ne més
Avui… els nens i les nenes més petits de l’escola ens diuen el seu gran secret: ELNOM DE LA SEVA CLASSE!
Si ens escolteu descobrireu quin és el seu nom. Segur que us encantarà igual o més que a nosaltres.
Aquesta setmana els alumnes d’infantil han entrat a la classe i han trobat una sorpresa molt especial! Una bonica mandala amb elements de la tardor els estava esperant per convidar-los a explorar i a crear: panís, pals, fulles, aglans, pedres…Tots aquests elements s’han convertit en petits jocs simbòlics molt significatius: focs, pastissos, quadres d’art, petites mandales, carreteres, tambors…Durant el joc també hi hem incorporat els nostres cavalls del projecte que estem explorant! Hem gaudit moltíssim!
Mireu que bé ens ho hem passat!
Aquest passat dijous els nens i nenes de Vilagrassa hem anat a fer un tomet pel poble i aprofitant que aquest any som la classe dels cavalls ens hem encantat pel camí i hem recollit diferents materials per fer un petit estable pels cavalls que hem portat de casa.
Com que feia un dia molt bonic i solejat hem aprofitat per esmorzar tranquil·lament a la plaça del Sitjà. 