MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

L’alumnat de Cicle mitjà es descriu en format poema!
Cada nen i nena s’ha descrit per tal de llegir-ho a la ràdio i intentar que la resta de companys endevinin qui és aquesta persona que s’està descrivint. A més, perquè la veu no sigui l’element influent per poder-ho encertar, s’han intercanviat els seus poemes i han llegit a través de la ràdio la descripció d’un dels seus companys de classe.
Si escolteu aquest podcast podreu intentar de fer el mateix “joc” que nosaltres hem intentat de fer, és a dir, desbrinar i descobrir qui dels nostres companys de classe s’està descrivint.
Espero que gaudiu molt del nostre treball!
Ens anem escoltant… en els següents programes de ràdio!
Els nens i nenes de cicle inicial aquest any estan intrigats per descobrir tot el de l’antic Egipte. Tenen molts dubtes i preguntes que volen descobrir.
Alguns ja coneixen algunes petites coses de l’antic Egipte, i ens ho expliquen avui a la ràdio, els altres ens exposen les preguntes que tenen i tot allò que els hi agradaria aprendre.
Escolteu-los, realment és molt interessant!
Estigueu atents als pròxims programes de ràdio; anirem parlant de tot el que anem coneixent de l’antic Egipte. A partir d’ara prepareu-vos bé per endinsar-vos, amb nosaltres, a l’antic Egipte!
Ja fa uns dies que van passar els reis, però nosaltres no ens n’oblidem. Com els trobem a faltar!
Els reis van passar per tot arreu i, evidentment, no es van oblidar de passar per l’escola Jardí de Verdú. A cada classe (infantil, inicial, mitjà i superior) van deixar uns quants regals. L’alumnat va ser el responsable d’obrir els regals i, realment, estaven molt i molt il·lusionats!
Si mireu les fotografies podreu descobrir el bé que s’ho van passar obrint-los i la il·lusió que van tenir al moment de rebre aquests magnífics regals.
Aquest diumenge per celebrar Sant Sebastia a Vilagrassa hem fet una ESCALA HI-FI al Local Social. La majoria dels alumnes de l’escola hem fet una actuació, els nens i nenes de 5è i 6è cantàvem i els alumnes de p3, p4, p5 , 1r, 2n, 3r i 4r feien la coreografia. En acabar hem fet un berenar i un sorteig.
Alumnes de cicle superior de la Vilagrassa
Cliqueu damunt de la imatge per veure la resta de l’àlbum
Aquí també teniu el vídeo de festival. Esperem que us agradi. 😉
A l’Escola de Guimerà durant l’hora de tallers hem realitzat una gravació en la qual uns alumnes expliquem el Festival de Nadal de l’Escola i uns altres expliquem les nostres vacances de Nadal.
Si premeu damunt del Play escoltareu l’enregistrament…
A continuació us presentem unes fotos del divendres 21 de desembre al matí. Aquest dia vam cantar nadales i recitar poemes a l’ajuntament i als diferents establiments del poble.
Volem agrair als següents establiments de Guimerà la seva col·laboració amb la panera de l’Escola :
També volem agraïr a totes les persones que heu contribuït comprant tiquets de la panera.
Els beneficis obtinguts seran destinats una part a abaratir els costos de les colònies d’enguany i una altra part a ajudar a pagar la quota de material escolar de les famílies més necessitades.
MOLTES GRÀCIES!