L’alumnat es descriu en format poema – Ràdio CICLE MITJÀ – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

L’alumnat de Cicle mitjà es descriu en format poema!

Cada nen i nena s’ha descrit per tal de llegir-ho a la ràdio i intentar que la resta de companys endevinin qui és aquesta persona que s’està descrivint. A més, perquè la veu no sigui l’element influent per poder-ho encertar,  s’han intercanviat els seus poemes i han llegit a través de la ràdio la descripció d’un dels seus companys de classe.

Si escolteu aquest podcast podreu intentar de fer el mateix “joc” que nosaltres hem intentat de fer, és a dir, desbrinar i descobrir qui dels nostres companys de classe s’està descrivint.

Espero que gaudiu molt del nostre treball!

Ens anem escoltant… en els següents programes de ràdio!