El nostre Nadal – Ràdio CICLE SUPERIOR – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Hola! Avui és dijous… i toca ràdio!

Avui l’alumnat de cicle superior expliquen les seves vacances de Nadal. Alguns expliquen tots els dies, d’altres ens expliquen els moments més emocionants i d’altres allò que els hi ha agradat més .

Escolteu-los, de ben segur que gaudireu molt descobrint tot allò que ens expliquen.

Fins aviat!

Ens anem escoltant a la ràdio de l’escola Jardí!

Celebrem el Nadal 2018 a Verdú – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

S’acaba el primer trimestre del curs, ha passat volant! Ara venen unes dates molt especials i esperades per tots els nens i nenes, famílies i mestres! Durant aquesta última setmana hem fet un munt d’activitats per rebre com cal el Nadal.
El dimecres pel matí tota l’escola vam visitar les residències del poble, Sant Pere Claver i Mare Marcelina. Ens van rebre, com sempre, amb els braços oberts. Els nens i nenes van cantar nadales que van ser molt aplaudides per tothom i ens vam poder felicitar les festes i l’any nou amb els avis i avies de les dues residències. En sortir els alumnes de cicle superior, com ja és tradició, van visitar l’ajuntament. Cantant les nadales i fent l’entrega de la postal elaborada pels nens i nenes van desitjar unes bones festes per tots i totes. Tot això amenitzat amb música en directe.

El dijous a la tarda es va fer el festival al local del poble. Famílies, mestres i sobretot els infants vam col·laborar per dur a terme l’obra  “Conte de Nadal” de Charles Dikens, on el senyor Scrooge redescobreix el veritable esperit nadalenc carregat de amor, comprensió i fraternitat que fan d’aquestes festes una època de l’any única. Un cop més des de l’escola volem agrair l’esforç dels nens i nenes i la implicació de les famílies en la participació activa de l’obra tot cantant i tocant els instruments, la música en directe és un regal del qual vam gaudir tots!

El divendres pel matí vam tornar al local on ens esperava el Tió amb la panxa ben plena! A base de cantar i bastonades plenes d’il·lusió va cagar regals a tort i a dret! Pels alumnes, les classes i pels mestres! En tornar a l’escola vam descobrir que també havia cagat torrons i neules; estaven boníssims! No hi ha millor forma d’acomiadar aquest trimestre!

 

Bones festes i molt bon any nou a tots i totes!!

 

 

Últim dia del primer trimestre

Avui és l’últim dia de trimestre i ens ho hem passat súper bé!

Hem fet un amic invisible de coses manuals i podem dir que som uns artistes! Cliqueu a la imatge per veure el que ens hem regalat, ha estat impressionant!

Després hem fet un pica-pica animat amb música i, fins i tot, ens hem posat a ballar.

Finalment, hem anat a veure al patge i, al tornar, ens hem maquillat. Ens encanta!

I això és tot, ens acomiadem fins al Gener. Bones festes i feliç 2019!

 

La funció de nutrició i de relació

Aquest trimestre hem estat treballant la funció de nutrició i relació.

Per conèixer més el nostre cos hem preparat per grups l’aparell locomotor, el sistema nerviós i els sentits. En acabar els treballs els hem explicat als altres i ens hem fet preguntes per millorar l’aprenentatge. També amb els ulls tancats hem explorat aliments i cossos i hem dit que eren.

Cliqueu a la foto per veure què hem fet.

 

Decoració Nadal CS Vilagrassa

Els nens i nenes de CS de l’Escola Ramon Perelló han decorat amb motius nadalencs les portes de la seva classe. Mireu que bé que els ha quedat!
Durant tots aquests dies hem anat seguint les indicacions del Calendari d’Advent, i entre d’altres, hem hagut de fer una piràmide humana i una selfie amb el tió de l’escola.

L’alumnat i les mestres de CS us desitgen unes Bones Festesl!!