Ràdio Guimerà informa

A l’Escola de Guimerà durant l’hora de tallers hem realitzat una gravació en la qual uns alumnes expliquem el Festival de Nadal de l’Escola i uns altres expliquem les nostres vacances de Nadal.

Si premeu damunt del Play escoltareu l’enregistrament…

A continuació us presentem unes fotos del divendres 21 de desembre al matí. Aquest dia vam cantar nadales i recitar poemes a l’ajuntament i als diferents establiments del poble.

Volem agrair als següents establiments de Guimerà la seva col·laboració amb la panera de l’Escola :

• Restaurant Sant Jordi
  • Bar Moretes
  • Restaurant La Cabana
  • Olis Can Jan
  • Embotits Cal Francesc
  • Forn Prats
  • Forn Vives
  • Cooperativa de Guimerà

També volem agraïr a totes les persones que heu contribuït comprant tiquets de la panera.

Els beneficis obtinguts seran destinats una part a abaratir els costos de les colònies d’enguany i una altra part a ajudar a pagar la quota de material escolar de les famílies més necessitades.

MOLTES GRÀCIES!