MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Normalment, a l’escola Jardí de Verdú, els divendres a la tarda fem tallers amb tot l’alumnat de l’escola.
No obstant, el passat divendres 15 vàrem fer una tarda diferent ja que vam fer uns tallers relacionats amb la robòtica i, posteriorment, relacionats amb un concurs de temàtiques diverses amb el Kahoot.
Així doncs, inicialment vam crear els escenaris per on la nostra “amiga” Bee-bot hauria de viatjar segons la programació que nosaltres posteriorment li programaríem. Així mateix, desprès, vam fer viatjar aquesta Bee-bot a través de les nostres programacions.
Tot seguit, de 4 a 5 de la tarda, vam fer el segon taller. Vam dividir en 4 grups tot l’alumnat participant. Cadascun d’ells, a través de les preguntes formulades pel programa Kahoot!, havien de respondre les preguntes correctament per tal de poder guanyar força punts.
Sincerament, ha estat una tarda molt diferent, didàctica i, a la vegada, molt i molt divertida.
Com cada any al mateix dia, 22 de Novembre, hem celebrat tota l’Escola Jardí de Verdú el dia de Sta. Cecília, patrona de la música. Així doncs, hem organitzat actes musicals, concretament a la tarda.
La celebració de Santa Cecília té com a objectiu apropar els nens i nenes a la música. En aquesta nova edició, l’eix ha estat “la descoberta del grafisme musicals i els instruments al llarg de la història de la música”, tant des del punt de vista tècnic, emocional, tecnològic, com experimental.
Inicialment, des de l’àrea de música, s’ha explicat el motiu del perquè és la patrona de la música.
A continuació, s’han començat els 5 tallers: “la grafia musical amb plastilina”, “aprenem a tocar ukelele”, “relacionem so i instrument”, “creació de música amb expressió corporal” i “creem una orquestra amb diferents instruments”.
Realment, la valoració dels tallers ha estat molt positiva per part de tot l’alumnat, equip de mestres i pares i mares col·laboradors. Així doncs, una vegada més l’Escola Jardí de Verdú a gaudit de la festa de Sta. Cecília i consegüentment de la música. Des de l’escola, sempre s’intenta de celebrar aquesta festa el millor possible, per tal que els nens gaudeixin de la música i, a la vegada, sigui un element educatiu i d’aprenentatge.
Avui, dia de Santa Cecília, hem pogut gaudir d’un concert instrumental i de cant a càrrec dels nostres alumnes i de la Laia, la nostra mestra de CS i de música. Hem comptat amb una bona varietat d’instruments i de peces musicals, tot un plaer per les nostres orelles i la nostra ment.
Us deixem un vídeo amb un recull del concert perquè en pugueu gaudir tant com nosaltres.
El divendres 15 a la tarda ens van fer una xerrada a cicle superior, les responsables van ser la Conchi Plaza i la Patrícia Plaza.
Ens van explicar com afecten els lladres a la nostra vida, i que la llibertat és un TRESOR molt important per a les persones.
Els principals lladres que intervenen en la nostra vida són:
Tot seguit ens van projectar un vídeo d’uns adolescents titulat: “Consumo de drogas en la adolescencia”.
On es pot veure uns adolescents en una situació on es pot observar l’addicció. Ens van parar el vídeo i nosaltres havíem de representar el final del la història, vam fer dos grups i cadascun vam fer la continuació i després vam extreure unes conclusions.
Per acabar ens van dir com ens podríem protegir dels lladres. És important que podem disposar d’un espai on poder parlar amb confiança, ens hem de conèixer millor a nosaltres mateixos i conèixer l’enemic, està sempre atent i sobretot que quan tinguem un problema sapiguem demanar ajuda.
I per finalitzar-ho ens van projectar un segon vídeo on es visualitzava que una persona adulta que la seva addicció era la televisió.
Abans de marxar ens van donar un paper tipus enquesta on preguntava per si teníem alguns símptomes per tenir una addicció a les pantalles.
Els alumnes de Cicle Superior.
A cicle superior seguim treballant les tipologies textuals. Avui, com a l’anterior sessió, ens hem esforçat per fer d’allò més bé la noticia.
Si escolteu el podcast de la ràdio, podreu comprovar que ens han quedat genial.
Esperem que us agradin i que les gaudiu tant com nosaltres ho hem fet preparant-les.
Ens anem escoltant a…. Ràdio Escola Jardí de Verdú!