Santa Cecília 2019 a l’ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Com cada any al mateix dia, 22 de Novembre, hem celebrat tota l’Escola Jardí de Verdú el dia de Sta. Cecília, patrona de la música. Així doncs, hem organitzat actes musicals, concretament a la tarda.

La celebració de Santa Cecília té com a objectiu apropar els nens i nenes a la música. En aquesta nova edició, l’eix ha estat “la descoberta del grafisme musicals i els instruments al llarg de la història de la música”, tant des del punt de vista tècnic, emocional, tecnològic, com experimental.

Inicialment, des de l’àrea de música, s’ha explicat el motiu del perquè és la patrona de la música.

A continuació, s’han començat els 5 tallers: “la grafia musical amb plastilina”, “aprenem a tocar ukelele”, “relacionem so i instrument”, “creació de música amb expressió corporal” i “creem una orquestra amb diferents instruments”.

Realment, la valoració dels tallers ha estat molt positiva per part de tot l’alumnat, equip de mestres i pares i mares col·laboradors. Així doncs, una vegada més l’Escola Jardí de Verdú a gaudit de la festa de Sta. Cecília i consegüentment de la música.  Des de l’escola, sempre s’intenta de celebrar aquesta festa el millor possible, per tal que els nens gaudeixin de la música i, a la vegada, sigui un element educatiu i d’aprenentatge.

Veure més fotos