MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Aquest dimarts ens va visitar el Francesc Carballo, el pare de la Bruna i de l’Arnau. Fa uns dies la Bruna ens va explicar que el seu pare és entrenador del Bellcaire i entre tots vam pensar que seria molt interessant que ens fes una xerrada a la nostra classe, ja que el projecte d’aquest any de cicle mitjà és el FUTBOL. Per aquest motiu entre tots li vàrem fer una carta demanant si podia venir a donar-nos alguns consells per a poder conèixer més coses tècniques sobre aquest esport.
Ens va explicar la seva trajectòria dins del futbol, el padrí de la Bruna ja havia estat entrenador de Tàrrega i actualment el tiet és entrenador a Xina.
Després de donar-nos alguns consells els vam anar a posar a la pràctica fent un partit al pati de l’escola. Ens va agradar moltíssim i va ser per nosaltres el millor partit de la nostra vida. Li donem les gràcies i esperem que pugui tornar un altre dia per a poder compartir més experiències futbolístiques junts.
El passat divendres va ser Santa Cecília, patrona de la música, i a Ciutadilla vam estar gaudint d’ella tota la setmana.
Cada dia de la setmana vam estar fent la rebuda dels matins amb molta energia i ballant al ritme de les cançons que més ens agraden.
El dia de Santa Cecília a la tarda el Roger i el Llorenç ens van portar uns instruments molt especials, que vam poder tocar tots, una granota güiro i un tambor del Marroc!
També vam poder tocar la flauta travessera, que semblava molt dificil de tocar i la veritat es que ens en vam sortir tots força bé!
La part més emocionant de la tarda ens la va donar el Josep, el pare de la Vilma i l’Olivia, que ens va ensenyar la seva guitarra, ens va explicar coses molt interessants sobre com es toca i fins i tot ens va tocar i cantar una cançó. Moltes gràcies Josep per haver vingut i esperem que tornis aviat!
Cada divendres els nens i nenes de l’escola Ramon Perelló realitzem els ambients i els racons.
A primera hora del matí, els infants d’infantil i de cicle inicial fem ambients; els i les alumnes de cicle mitjà racons; i l’alumnat de cicle superior fem racons a segona hora del matí.
Els ambients que fem a educació infantil i a cicle inicial són: “Mini Mons“, on han de recrear diferents paisatges amb elements reals. El “Toca-toca“, on s’ha d’experimentar amb farina i observar què és allò que passa. I el teatre, on els infants s’han de disfressar i així perden la vergonya.
A cicle mitjà i superior fem els racons lingüístics, és a dir activitats per reforçar i aprendre aspectes relacionats amb la llengua com per exemple jocs d’ortografia o crear diàlegs que després representem, i els racons matemàtics on realitzem problemes amb diners, sudokus…És molt divertit!
Podeu veure el recull d’imatges a l’àlbum.
Alumnes de cicle superior
Santa Cecília ha arribat
i a Guimerà ho hem celebrat!
El passat 22 de novembre a l’Escola de Guimerà vam celebrar Santa Cecília. Ho vam celebrar amb música, ja que és la patrona dels músics. Vam participar tots els alumnes de l’escola: els petits vam cantar cançons i fer percussió corporal, els grans de l’escola vam interpretar peces amb flauta.
A continuació us deixem un vídeo on hi ha un recull de les peces interpretades.
A cicle superior seguim treballant les tipologies textuals. Avui, com a l’anterior sessió, ens hem esforçat per fer d’allò més bé la noticia. Com a novetat, aquesta vegada ho hem fet amb castellà, ja que les tipologies les treballem amb català, castellà i anglès. I, així doncs aquesta vegada, hem redactat i divulgat les noticies amb castellà.
Si escolteu el podcast de la ràdio, podreu comprovar que ens han quedat genial.
Esperem que us agradin i que les gaudiu tant com nosaltres ho hem fet preparant-les.
Ens anem escoltant a…. Ràdio Escola Jardí de Verdú!
