Tallers amb Kahoot! i Bee-bots a l’ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Normalment, a l’escola Jardí de Verdú, els divendres a la tarda fem tallers amb tot l’alumnat de l’escola.

No obstant, el passat divendres 15 vàrem fer una tarda diferent ja que vam fer uns tallers relacionats amb la robòtica i, posteriorment, relacionats amb un concurs de temàtiques diverses amb el Kahoot.

Així doncs, inicialment vam crear els escenaris per on la nostra “amiga” Bee-bot hauria de viatjar segons la programació que nosaltres posteriorment li programaríem. Així mateix, desprès, vam fer viatjar aquesta Bee-bot a través de les nostres programacions.

Tot seguit, de 4 a 5 de la tarda, vam fer el segon taller. Vam dividir en 4 grups tot l’alumnat participant. Cadascun d’ells, a través de les preguntes formulades pel programa Kahoot!, havien de respondre les preguntes correctament per tal de poder guanyar força punts.

Sincerament, ha estat una tarda molt diferent, didàctica i, a la vegada, molt i molt divertida.

Veure més fotos