Festa – COMIAT D’UN ARMARI HISTÒRIC – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El passat dijous dotze de desembre els nens i nenes de cicle inicial vam celebrar la festa de comiat d’un armari històric.

Aquesta festa s’ha preparat des de l’àrea de llengües durant tot el trimestre. Ha estat la culminació d’un llarg treball on els i les alumnes han pensat, decidit, organitzat i preparat fins l’últim detall perquè tothom en pogués gaudir. La decoració, la música, els convidats, la temàtica, les invitacions, el menjar, anar a comprar, cuinar… i per descomptat passar-nos-ho d’allò més bé alhora que aprenem han estat algunes de les coses que hem fet durant tot el procés.

Cal agrair especialment l’assistència de quatre convidats molt especials: Dos dels antics, estimats i respectats mestres del poble com son i la senyoreta Pili i el senyor Tous, també la senyoreta Melissa i la Georgina (representant de l’Ajuntament) que van assistir-hi com antigues alumnes. Tots quatre ens van explicar un munt de curiositats i anècdotes d’un armari que ja fa 50 anys que forma part de l’escola i de ben segur que molts de vosaltres també l’havíeu fet servir.

Fins sempre amic armari!

Visualitza el vídeo resum de tot el dia

Per visualitzar més fotos prem aquí