Entrega d’orles curs 2020/2021 – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Avui és aquell dia de l’any tan trist i a la vegada tan alegre on els nostres companys i companyes marxen de l’escola per iniciar un nou camí cap a l’institut.

Entre llàgrimes i somriures hem anat gaudint del dia i a la vegada hem anat escoltant les frases i paraules d’estima: “Us trobarem a faltar”, “que tingueu sort al nou destí”, “sempre tindreu la porta oberta”, “esperem tornar-vos a veure”…

Pocs minuts després d’arribar a l’escola hem pogut gaudir de l’entrega d’orles a l’alumnat de 6è. Aquesta entrega d’orles l’ha portat a terme la direcció del centre i l’alcalde de Verdú. Volem agrair a l’Ajuntament per tota l’estima i ajuda proporcionada.

Tot seguit hem pogut gaudir del grup d’animació -Albert Show (www.albertshow.com)- on tots i totes hem ballat al ritme de la música.

Pares, amics, companys i companyes, avis… Hem pogut gaudir de la gran festa; on no hi ha faltat un bon esmorzar (coca amb xocolata)!

Tot això s’ha retransmès en directe a través del nostre canal privat de YouTube. Malgrat això, si no ho heu pogut gaudir en directe o voleu tornar-ho a assaborir podeu fer-ho a través d’aquí:

També en aquest vídeo podeu veure el resum del dia i també l’entrega d’orles a l’alumnat de 6è (part que no s’ha pogut retransmetre en directe per problemes tècnics):

També hem anat fent moltes fotografies perquè aquest dia tan fantàstic quedés enregistrat. Podeu visualitzar-les a continuació:

Per visualitzar-ne més prem aquí o sobre la fotografia.

També, malauradament, ens hem hagut d’acomiadar de la nostra estimada mestra Melissa que ens ha acompanyat durant aquests darrers anys. Sap perfectament que sempre tindrà la porta oberta i tot el claustre l’esperarem sempre amb els braços oberts.

Finalment, com a regal, pels alumnes i les alumnes de 6è hem preparat una sorpresa.

Mestres, companys i companyes us regalem unes boniques paraules conjuntament amb imatges. Desitgem que les gaudiu molt. Podeu descarregar aquest vídeo al vostre ordinador i així guardar-lo per sempre. Per fer-ho només cal prémer al següent enllaç:

Molta sort i molt bon estiu a tots i a totes!