DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU A VILAGRASSA

Avui, dia 30 de gener és el dia escolar de la no-violència i la pau, commemorant el dia de la mort de Mahatma Gandhi.

A l’escola de Vilagrassa durant tota la setmana hem anat fent activitats dins l’aula per treballar diferents aspectes sobre la Pau.

Ahir a la tarda els i les alumnes de l’escola vam anar a la pista, on cada grup estable va representar a terra una lletra per formar tots junts la paraula PAU i el seu símbol. Els i les alumnes de 6è van llegir un manifest i tots vam cantar les cançons: El món seria més feliç i Podries de Roba Estesa.

Per finalitzar, vam estar pintant paraules i elements de la pau amb guixos al terra de la pista. Gràcies al gran espai que tenim a la pista vam gaudir d’una activitat conjunta tot mantenint les distàncies entre els grups.

Va ser una tarda esplèndida, plena de pau i alegria!

NO N’HI HA PROU AMB PARLAR DE PAU. S’HA DE CREURE EN ELLA I TREBALLAR PER ACONSEGUIR-LA. ELEANOR ROOSEVELT.

Cliqueu a la imatge per veure més fotos.