SOMISONS- Educació infantil

Aquest mes de març, els alumnes d’educació infantil han realitzat un taller amb en Nan Vila anomenat Somisons. Consta de tres sessions de música, on els infants han descobert infinitat de sons a través de diferents instruments.
El divendres dia 8 de març vàrem fer la primera sessió on en Nan ens va presentar alguns instruments acústics, de percussió com ukulele i el pal de pluja.
El divendres dia 15 de març vàrem realitzar la segona sessió. En Nan va portar dos instruments electrònics; un piano electrònic i un pat de percussió electrònica.
En primer lloc, els nens/es van poder observar que a través del piano es podien fer molts altres sons com per exemple el d’una trompeta, el violí, la guitarra elèctrica, la bateria, entre d’altres.
En segon lloc, en Nan va explicar que el pat de percussió electrònica és com una bateria electrònica que està formada per 6 quadrats on cadascun d’ells té un so diferent. A més a més, amb cada quadrat es poden fer sons completament diferents (so de la tempesta, d’un gos, d’un gat, una rialla, etc.).
El divendres dia 22 de març vam dur a terme la tercera i última sessió del taller. En Nan els va portar una taula de mescles i un micròfon.
A través del micròfon els nens/es parlaven i amb la taula de mescles en Nan els canviava la veu; feien veu de barrufet, de robot, de monstre, eco i també rever (ressonar).
Agrair a en Nan la seva professionalitat i bon tracte amb els infants. Els alumnes han gaudit molt del taller.