VISITA A L’INSTITUT LA GARROTXA

El passat dimarts 30 d’abril, l’Institut La Garrotxa d’Olot va convidar als alumnes de 6è de l’Escola Mont Cós de Montagut, de l’Escola Joan Roura i Parella de Tortellà i de l’Escola Montpalau d’Argelaguer, a fer-hi una visita ja que és el centre que tenen adscrit.
Els alumnes van arribar al centre, ens van donar la benvinguda i vam anar a visitar les classes d’ESO, posteriorment també vam poder visitar l’aula de música i un grup d’alumnes ens van cantar una cançó. També vam poder visitar els laboratoris i compartir l’explicació amb els alumnes de 1r d’ESO.
Després ens van convidar a esmorzar coques, n’hi havia de diferents gustos i eren boníssimes. Tot menjant vam poder veure els alumnes que altres anys havien passat per les escoles i ara ja anaven a l’institut.
Posteriorment, vam visitar les aules tècniques dels cicles formatius d’infermeria, de confecció, de disseny, d’agrària, de jardineria, de mecànica, d’electricitat… però tot i que ens queda molt lluny, ens van agradar molt.
Per finalitzar, vam anar a la sala d’actes on vam conèixer el director i ens van resoldre tots els dubtes que teníem i ens van passar un petit vídeo d’alumnes que ja havien fet l’ESO.
Ara estem més tranquils i coneixem una mica més el funcionament de l’institut!
Moltes gràcies per la visita, aviat començarem un nou curs al vostre costat!

Per descarregar les fotos premeu aquí.