La nostra cançó (convivència, relacions, cohesió de grup…)- Cicle Mitjà

El passat divendres dia 5 d’abril els alumnes de cicle mitjà vam dur a terme diferents dinàmiques de grup. La primera es va realitzar en parelles, s’havien de fer tres preguntes i després exposar al grup el que havien descobert dels seus companys.
En la segona estaven disposats en grups de 3, cada grup tenia dos papers de diari que simbolitzaven pedres i havien de travessar un riu imaginari sense tocar l’aigua i tot el grup junt.
La tercera i última activitat consistia en escriure coses boniques sobre els companys de la classe.
Al final de tots els adjectius bonics que van anar sortint repetidament, la Marina (monitora que duia a terme el taller) en va fer una cançó per la classe. Els hi va agradar molt!