El Piribus

El passat dia 27 de març els alumnes de cicle mitjà i superior varen tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà el projecte “Piribus”, el qual és una iniciativa dels Pirineus per afavorir l’educació ambiental i el patrimoni (natural, cultural i turístic). Mitjançant un bus itinerant convida els alumnes a fer un viatge al cor dels Pirineus. L’exposició que es va presentar el passat dia 29 de març 2019 a Ripoll i recorrerà 32 etapes per Catalunya, Andorra, Aragó, Navarra i França entre 2019 i 2020. A Olot es podrà visitar al recinte firal del 17 al 28 d’abril. De la mà d’en David Gimeno, els nostres alumnes van poder observar i manipular diferents estris de treball, flora i fauna, activitats d’oci i oficis vinculats als Pirineus. Tots els alumnes van gaudir de l’experiència participant activament en la descoberta dels Pirineus. Caldrà anar a fer una ullada a l’exposició itinerant.

Moltes gràcies David!