Tallers 25/10/2019

Durant aquesta segona quinzena en els tallers, els alumnes han pogut experimentar com construir un niu amb material reciclat i valorar la complexitat de les aus que ho fan amb el bec i les potes . A més, han comprovat que nosaltres ho podem fer amb les mans i amb material que tenim dins de l’escola .
Mentre l’altre grup experimentava amb llimones: l’oli que desprèn la pela fa que quan en tirem sobre una flama surtin “xispes” i fa un efecte ben bonic. També vam veure que quan aquest oli essencial el posem en un bastonet i l’apropem a un globus, aquest peta . I per acabar la màgia d’escriure un missatge amb suc de llimona i que una vegada sec el podem llegir posant una espelma a sota.