Festa Inici de Curs

El dijous 12 de setembre de 2019 l’escola Montpalau d’Argelaguer va obrir les portes a les famílies dels alumnes per celebrar tots junts l’inici de curs. Així doncs, van poder conèixer a les mestres noves d’aquest curs i els alumnes nous,van poder parlar amb la resta de famílies i les tutores van poder establir conversa amb les famílies dels alumnes.

Va ser una tarda molt amena amb el concert que ens va oferir el grup musical Els bitxos ja que són antics alumnes de l’escola i ens va fer molta il·lusió rebre’ls!

Esperem que us agradés aquesta iniciativa.