Taller d’il·lustració d’un conte – Educació Infantil

El passat dijous dia 25 de setembre els alumnes d’Educació Infantil van realitzar la darrera sessió que s’havia iniciat durant els dies 3 i 9 de març i que s’havia de finalitzar durant el 3r trimestre del curs passat i que va quedar aturada pel confinament.
En aquesta sessió s’acabà el muntatge del llibre de St Jordi, un St Jordi especial. Un llibre elaborat pels alumnes de P4, P5 i 1r d’aquest curs amb l’ajuda de l’Il.lustradora Nina Bach.
Els alumnes, a partir d’una història inventada per ells mateixos, dibuixaren un conte de manera cooperativa.
En aquesta darrera sessió els nens i nenes d’Educació Infantil han pogut veure com “s’acaba” el muntatge d’un conte: les tapes, el cosit, el text als dibuixos ….
Els alumnes de 1r han seguit el muntatge final a l’aula amb una sessió de vídeos del muntatge final i els n’hem “ensenyat” el resultat, el seu llibre també.
Tota una aventura i una curiositat que els ha sorprès moltíssim !!!!
Per veure i/o descarregar-vos les imatges premeu aquí.