TALLER ALIMENTACIÓ, FEM UN DÒNUT DE FRUITA

Dijous 12 de novembre els/les alumnes de P5 i Cicle Inicial de l’escola Montpalau vam fer un taller per treballar l’alimentació saludable. Primer, vam anar treballant els tipus d’aliments i classificant-los en la piràmide dels aliments. Vam aprendre el nom de cada tipus d’aliment, les propietats que ens donen i, també, que n’hi ha que en podem menjar cada dia, d’altres un cop a la setmana i d’altres molt de tant en tant.

Però, el que més ens va agradar va ser fer un dònut de fruita molt original! Amb una poma (i un forat al mig d’aquesta), una mica de fruits secs, kiwi i iogurt vam descobrir que podíem menjar-nos un dònut molt sa.

Ens va encantar fer aquest taller!

Si cliqueu a la imatge, trobareu totes les fotografies del taller.