SORTIDA ENTORN PROPER

Dimecres dia 11 de novembre de 2020 els nens i nenes de p5 i Cicle Inicial de l’escola Montpalau vam fer una sortida per l’entorn proper del nostre poble. Vam descobrir quina fauna podem trobar al poble, quins ocells característics tenim al nostre entorn i quins sons escoltàvem estant en silenci. També vam poder trobar rastres i petjades de diferents animals traient la nostra faceta d’investigadors. A més a més, vam prendre consciència de l’esmorzar que portàvem pensant d’on procedia i quin procés havia seguit perquè nosaltres el poguéssim menjar.

I, sabeu què, vam veure les espècies del riu i del nostre cel al mirador d’ocells amb uns prismàtics.

Ens ho vam passar súper bé i vam aprendre moltes coses gràcies a en David Gimeno que ens va acompanyar i guiar a la nostra sortida.

Si cliqueu en la imatge trobareu totes les fotografies de la sortida.