SORTIDA AL RIU LLIERCA – Cicle mitjà

El passat 8 de març els alumnes de cicle mitjà de la ZER El Llierca van fer la sortida relacionada amb el projecte interdisciplinari “Descoberta del Llierca”.
En aquesta sortida es van fer cinc parades. La primera al Pont del Pas del Aures, corresponent al curs alt del riu, allà es va poder observar que el riu baixa totalment sec. La segona parada va ser a l’església parroquial de Santa Cecília de Sadernes. La tercera al passadís de Sadernes on vam poder observar que el riu continua totalment sec i que al marge dret del riu hi ha uns estrats de roques, va ser en aquest punt on vam dinar. Al pont del Llierca, quarta parada, es va poder veure la presència de gorges que convidaven al bany, a més, a la barana del pont hi havia molts fòssils. Tots els alumnes en van poder recollir una mostra. Des de dalt del pont es podia observar el canvi de curs del riu, del curs mitjà al curs baix. La cinquena i última parada va ser a la desembocadura del Llierca, curs baix, allà van poder comprovar que les aigües del Llierca van a parar al riu Fluvià pel marge esquerre.
La sortida va resultar molt interessant, els alumnes la van valorar molt positivament.

Per descarregar les imatges premeu aquí