Mosquit Tigre – Escola Montpalau

El mosquit tigre és una espècie invasora procedent d’Àsia que es troba en expansió.

L’any 2004 es va detectar per primer cop a Catalunya. S’ha estès pràcticament arreu del territori. Pot provocar importants brots de malalties tropicals.

Aquesta és una formació que prové del programa de seguiment i vigilància del mosquit tigre juntament amb Dipsalut.

Després de la xerrada, l’alumnat recollirà mostres que seran analitzades i ens enviaran l’informe dels resultats.

Cal fer el possible per controlar l’existència d’aquesta espècie i intentar que no es propagui.

Per tal d’impedir l’expansió del mosquit tigre i poder reduir-ne la densitat, depèn que cadascú de nosaltres! Està a les nostres mans! Ara tenim eines i recursos per poder actuar amb consciència.