FESTA DE LA ZER- Cicle Inicial

El passat dimarts dia 21 de maig, vàrem celebrar la festa de la ZER el Llierca. Tots els nens/es i els professors/es de les quatre escoles  de la ZER vam anar al càmping Sant Miquel de Colera que està situat a la costa Brava Nord.
A les 9h del matí vàrem sortir de les escoles direcció al càmping on vàrem arribar aproximadament sobre les 10:30. Allà ens esperaven monitors on cadascun d’ells tenia un grup de nens/es. Llavors ens vam endinsar al càmping i per grups vàrem esmorzar.
A les 11h del matí, cada grup va començar l’inici de les activitats amb els seus mestres acompanyants i els monitors del càmping.
Finalitzades les activitats, per grups vàrem dinar dins el càmping. Seguidament vàrem fer una activitat de cloenda on van aparèixer les mascotes del càmping i per escoles ens vam fer una fotografia tots junts.
Va ser una experiència inoblidable !

Els alumnes de cicle inicial van realitzar dues activitats diferents; mentre uns feien un circuit d’aigua per la platja de Colera (anar amb caiac, paddle surf i paddle surf gegant), els altres van fer una sortida d’orientació.