Dia internacional de la dona i la nena a la ciència – Cicle mitjà

Per celebrar el “Dia internacional de les dones i nenes a la ciència”, els alumnes de cicle mitjà hem treballat diferents dones importants i influents en el desenvolupament de la societat. Moltes d’elles van deixar empremta, i gràcies a les seves investigacions avui en dia podem gaudir d’una vida més fàcil i còmode.

Cada alumne ha escollit una investigació o descobriment i posteriorment han cercat informació i han escrit una petita biografia per entendre millor la investigadora.

Per altra banda, els alumnes han pogut observar mitjançant un petit experiment com funciona la compressió i descompressió quan els astronautes estan orbitant a l’espai. Ja que van descobrir la Valentina Tereshkova, que va ser la primera dona en orbitar a l’espai.

També vam realitzar una activitat de plàstica en 3D, ja que vam parlar i visualitzar una infografia de Patricia Bath, oftalmòloga i inventora, que va crear un aparell per tractar les cataractes, a part de ser la primera afroamericana en rebre una patent amb finalitats mèdiques.

Per veure o descarregar les imatges premeu aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut