TALLER DE MÚSICA A L’ESCOLA JOAN ROS I PORTA DE MENÀRGUENS

Avui dilluns 8 de novembre l’Orquestra Julià Carbonell de les Terres de Lleida ens ha ofert una proposta musical als alumnes de tota l’escola a la sala del poble.
L’espectacle “A3 d’orquestra” presenta 3 músics que acaben d’arribar al poble per fer un concert, però no troben la resta de companys de l’orquestra ni el lloc on hauran d’actuar. Mentre esperen que arribin, s’hauran d’espavilar per no defraudar els nens i nenes amb qui s’han trobat. Els ensenyaran els seus instruments, el seu so, com funcionen, etc. i també aprendran els diferents tipus de formacions musicals que es poden crear amb la música, des del grup de cambra fins a l’orquestra simfònica.
Les nenes i els nens de l’escola han estat molt atents a les diferents composicions musicals, algunes conegudes per totes i tots nosaltres. Ens ha agradat molt!👏