1r. premi al VI Concurs Comarcal de Cartells Antitabac

Tres alumnes de CS de l’escola La Ràpita, la Jana P., el Josep i el Martí, han resultat guanyadors de la sisena edició del Concurs de Cartells Antitabac organitzada per la Mesa de Salut Jove de La Noguera i coordinada per l’Oficina Jove del Consell Comarcal. La seva il.lustració, titulada “La pitjor batalla és als teus pulmons“, ha estat la imatge comarcal de la Setmana sense Fum 2022. L’obra també apareixerà a les campanyes comarcals dels propers mesos contra el consum del tabac. El premi ha estat un xec regal de 150€ per a l’escola, bescanviable en material esportiu, amb la finalitat de fomentar hàbits saludables contra el consum de tabac. L’alumnat guanyador també s’ha endut una bossa esportiva amb diferents regals individuals.

A la vegada, han resultat finalistes un grup de cinc alumnes de 3r. d’ESO de l’institut Almatà de Balaguer, que han guanyat 100€ amb la mateixa finalitat.

L’acte d’entrega s’ha dut a terme el dilluns 31 de maig a la sala d’actes del Consell comarcal, coincidint amb el Dia Mundial Antitabac.

ENHORABONA, CAMPIONS!!! Cliqueu damunt el cartell i veureu les fotos del premi.