Separem per guanyar!

Dilluns, 11 de desembre de 2023

Avui, els nens i les nenes de la classe dels grans, hem anat a l’Ajuntament a presentar en projecte en el qual participem aquest curs 2023-2024. Es tracta d’un concurs que organitza el consell comarcal de la Noguera: “Separem per guanyar”, dirigit a centres escolars de primària.

Proposem que els alumnes més grans del centre siguin els qui organitzin la recollida i incentivin a la resta d’alumnes, professors i fins i tot a la ciutadania en general, perquè recullin el màxim de material d’escriptura obsolet.

I si evitem que aquest material escolar acabi a l’abocador, per tant, transformem un residu en un recurs?

Hem presentat el nostre cartell a l’alcalde del poble i als seus regidors, hem escrit un ebando i hem fet un pregó.

Us deixem un recull amb les imatges i vídeos de la visita a l’ajuntament:

Volem agrair la col·laboració de l’ajuntament, per la seva predisposició i participació en aquesta iniciativa que han tingut els nens i les nenes de l’escola i pel tracte que hem rebut. Moltes gràcies!

Ara només esperem que ens ajudeu a recollir el màxim de material d’oficina malmès que pugueu i el porteu als punts de recollida: Ajuntament, Escola i Casal d’avis.

En aquest enllaç teniu més informació:

separem per guanyar