TÈCNIQUES PLÀSTIQUES

Els alumnes de la classe de les formigues us ensenyem dues tècniques plàstiques. La primera que hem fet és pintar sobre paper film però aquest no estava sobre la taula sinó enrotllat a aquesta. Ha estat una experiència molt divertida. Cada alumne ha creat la seva pròpia obra deixant-se portar per la seva imaginació.

Una altra tècnica que hem parés és pintar amb aquarel·les. Avui solament hem utilitzat un color però mireu quins dibuixos més bonics han quedat. Primer hem traçat de forma dirigida o lliure els traços del paraigües i després s’ha pintat el fons.