Què fem i qui som?

L’AFA és una entitat sense afany de lucre formada per totes les famílies de l’escola Dos Rius de Camarasa.

Aquest espai d’Internet pretén oferir tota la informació de la nostra associació i fomentar la participació de tots els membres de la comunitat educativa de l’escola, en especial de les famílies.

Formar part de l’AFA ens permet conèixer i compartir diferents inquietuds sobre l’educació dels nostres fills i filles; per aquest motiu us demanem tota la implicació i participació en les activitats que us proposem.