Patijoc 2024

L’alumnat de CI i CM de la ZER Ebre hem participat a les jornades esportives anuals del Patijoc.

El dimarts 16 d’abril els alumnes de cicle inicial de la ZER  ens vam trobar amb la resta d’alumnes de les escoles de la Ribera d’Ebre a la zona esportiva de Móra la Nova per gaudir junts de diferents jocs esportius.

El dilluns 13 de maig va ser el torn dels alumnes de cicle mitjà que es van trobar a la zona esportiva de Flix i també van gaudir d’allò més.

Entenem les trobades del Patijoc com una oportunitat per retrobar-nos amb amics, fer-n’hi de nous i compartir un dia jugant.