Ferran Orta visita l’escola 1 d’Abril

Els estudiants de l’Escola 1 d’Abril de la Palma d’Ebre van tenir l’oportunitat excepcional de conèixer de prop a un talent local el passat dijous, quan Ferran Orta, l’autor i il·lustrador conegut per la seva obra “El Meu Avi”, va visitar l’escola per conduir un taller d’art.

El taller va oferir als estudiants una visió íntima del procés creatiu d’Orta, des de la concepció inicial d’una idea fins a la seva materialització en pàgines il·lustrades. Mitjançant una combinació d’exemples visuals i explicacions detallades, Orta va mostrar el seu treball i va revelar els secrets del seu ofici.

Una part destacada de l’experiència va ser la presentació dels llibres que ha il·lustrat al llarg de la seva carrera. Des de contes infantils fins a novel·les juvenils, els estudiants van tenir l’oportunitat de veure la seva diversitat estilística i temàtica.

Més enllà de la seva obra, Orta va dedicar temps a respondre preguntes dels estudiants, oferint-los una visió privilegiada sobre el món de la il·lustració i l’escriptura. A través d’aquesta interacció directa, els estudiants van poder comprendre més profundament el procés creatiu i les motivacions que impulsen l’obra d’un artista.

Enllaç a les fotos AQUÍ.