Sant Jordi a l’Escola 1 d’Abril

Aquest Sant Jordi, tots els xiquets i xiquetes de l’Escola 1 d’Abril vam fer una festa molt especial. Vam fer tota mena de coses boniques per vendre: clauers, punts de llibre, fermalls i pots per posar els llapis. Va ser molt divertit fer-ho tot!

I sabeu què? No només vam fer coses boniques, sinó que també vam ajudar a gent que ho necessita! Tots els diners que vam recaptar van anar a una associació que ajuda als altres, s’anomena SLC6A1 Spain. Estem molt contents de poder ajudar!

A la tarda, vam seguir passant-ho bé amb molts tallers de lectura. Vam llegir llibres de Sant Jordi, vam escoltar contacontes de contes divertits i també vam aprendre sobre les emocions llegint. I hi va haver un taller molt especial on llegíem llibres a les fosques! Quina aventura!

En resum, la Diada de Sant Jordi va ser molt emocionant i divertida per a tots nosaltres. Ens ho vam passar genial fent coses boniques, llegint i, sobretot, ajudant als altres.

Enllaç a les fotos AQUÍ.