Donació de llibres en francès

A l’Escola, sempre estem buscant maneres d’enriquir l’aprenentatge dels nostres alumnes, i aquest curs hem rebut una donació molt especial. La família de la Lyna-Iris, que fa I-1, ens va sorprendre a l’inici del curs amb una generosa aportació.

El seu pare, que és francès, en un dels seus viatges a França, va tenir l’amabilitat de portar-nos cinc llibres en francès. Aquests llibres seran una valuosa incorporació a la nostra biblioteca i seran utilitzats pels diferents nivells d’infantil i cicle inicial, ajudant així a fomentar l’aprenentatge d’un nou idioma des de ben petits.

Volem expressar el nostre més sincer agraïment a la família de la Lyna-Iris per aquesta donació que enriquirà les experiències de lectura dels nostres alumnes. La seva generositat és un exemple de com la col·laboració de les famílies pot tenir un impacte positiu en l’educació dels nens i nenes de la nostra escola.

Moltes gràcies!