VII JORNADA CULTURAL A PIRA

El passat dijous dia 22 de març, la ZER va celebrar la VII Jornada Cultural a Pira.
Al llarg de tot el matí, alumnes, familiars, voluntaris i mestres van poder gaudir de les diferents activitats organitzades.
Ens va visitar l’il.lustrador Valentí Gubianas, del qual havíem treballat diferents contes i vam observar com realitzava dibuixos i il.lustracions. També vam escoltar el relat de diversos contes de la mà de diferents familiars.
Tot seguit, vam dinar tots junts i a la tarda va arribar el moment més esperat, l’entrega de premis del Certament de Lectura en Veu Alta i del Concurs Literari amb la novetat d’una nova categoria, la de les famílies. Tot amenitzat per grans músics que tenim a la nostra comunitat educativa.
Gràcies a tots per fer-ho possible i en especial a les famílies i a l’Ajuntament de Pira.