EDUCACIÓ PRIMÀRIA VISITA LA COVA DE L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ I POBLET I GAUDEIX DEL CONCERT CROMÀTIC ORGANITZAT PEL CRP I LES MESTRES DE MÚSICA DE LA CONCA

El passat dilluns 19 de març, els alumnes d’Educació Primària de la ZER, van poder gaudir del concert “Bum Bas Band”, emmarcat dins el cicle de concerts que organitza el Centre de Recursos Pedagògics de la Conca junt amb les mestres de música de la zona.
Després del concert, els alumnes de CI van visitar les coves de la Font Major de l’Espluga de Francolí i els alumnes de CM i CS van visitar el Monestir de Santa Maria de Poblet, on van fer una petita introducció a la història del Monestir i l’edat mitjana i una descoberta interior i exterior de l’església.
Van gaudir moltíssim!!!