Desxifrem el repte!

Enguany el centre d’interès de la ZER són les cultures del món. A partir d’aquesta temàtica tan àmplia ha sorgit els noms de les classes. Aquest any som la Classe Sushi!

Aquesta setmana hem dut a terme una dinàmica per encetar el nostre projecte. En aquestes estones cerquem que els infants siguin curiosos, que es facin preguntes i que busquin les eines, estratègies i investiguin per poder resoldre totes les seves preguntes de manera cooperativa.

Dimecres a la tarda, la classe Sushi es va trobar un reptes a dins d’una caixa, aquesta contenia peces que semblava que tenen una relació entre elles. Què devien ser? Després de pensar-hi i fixar-nos molt amb les formes, ens vam adonar que eren els continents del món. Entre tots el vam muntar i a partir d’aquí han començat la nostra aventura de descobrir el món.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>