Tastets d’escola: Portella Blanca

El mètode per excel·lència de la ciència es basa en l’assaig-error i, tot i que no sempre és fàcil, procurem que a l’escola l’error es visqui com un moment de descoberta i consciència d’allò que no havíem tingut en compte o encara no havíem après. Entenem, doncs, l’error com una font de riquesa i com una part molt important en el procés d’aprenentatge.

Us deixem imatges d’una proposta de matemàtiques que van fer el grup de mitjans. També us deixem una mostra de les preguntes que s’hi van trobar.

Pesen el mateix l’arròs i els cigrons dins el mateix recipient? i el pa ratllat i el cafè?

Per què pesi 50g, quant n’he de posar?