Tastets d’escola: Pere Sarret

Els alumnes d’educació infantil de l’escola Pere Sarret de Martinet, els divendres al matí fem propostes destinades a desenvolupar la creativitat, concretament a l’ambient creatiu. Les propostes són variades, a vegades pintem amb pintura, amb aquarel·les, fem collages amb diferents materials o també fem creacions lliures amb material divers.

L’última sessió la vam portar a terme al salon de l’escola, en arribar vam trobar la sala preparada amb diferents recipients plens de materials variats com: pals, petxines, pedres, castanyes, pinyes, fustes diverses, animals, etc i una música que ens convidava a començar a crear lliurement.

Alguns vam decidir fer les creacions de manera individual, altres ho van fer en parelles, altres vam començar fent-ho sols, però vam acabar ajudant al company/a del costat…

Mireu quines CREACIONS MÉS BONIQUES I ORIGINALS:

Finalment, vam acabar la sessió fent un dibuix de la nostra creació!